Pulau Redang: 18 augustus

18 augustus 2011

Heerlijk ontbijtbuffet (het uitgebreidst tot nu toe). Wouter, Dick en ik besluiten naar het dorp te lopen om wat flessen frisdrank en chips/koek in te slaan (je bent Hollander of niet). We dachten dat het dorp aan de andere kant van het eiland was, daar zijn we dan ook heen gelopen maar helaas geen winkeltjes. Dus wij weer terug (bloedje heet natuurlijk), blijkt het dorp halverwege te zijn. Zijn we dus veel te ver doorgelopen (maar wel apen en reuzenleguanen gezien). ’s Middags snorkels gehuurd en bij het “huisrif” gezwommen. Ook nu weer prachtig (Maaike en wouter hebben een grote rog gezien (helaas ik niet). Lekker in de zon gelegen en wat gelezen. Voor het avondeten gaan Wouter en ik nog een uurtje tennissen. (alsmaar zweetdruppels in mijn ogen). Gegeten bij het restaurantje net buiten het resort (smaakte prima).

1. Mar:
    Lieve allemaal,

Wat hebben jullie het daar toch heerlijk (wel terugkomen hoor!). Wij zijn al weer druk aan het werk en zowaar de zon komt af en toe door in Nederland. Ik zou nog even op een luchtbedje ronddobberen op het water dan krijgt de voorkant ook een kleurtje. Nog heel veel plezier, dikke zoen Mar en de mannen.
  2. Henk:
    18 augustus 2011
    Klink allemaal weer erg leuk en lekker, en dan zitten wij hier weer de hele dag in de regen (blijkbaar is t in haarlem zonniger....).