Pulau Redang: 21-08-2011

21 augustus 2011

Onze laatste dag in Maleisie. Ik typ dit om (21.15 uur plaatselijke tijd) op Kuala Lumpur International airport. We konden vanochtend rustig aan doen. Ontbijten nog zwemmen en zonnen en werden omstreeks 12.30 uur naar het plaatselijke vliegveldje gebracht. Een vliegtuig  met ongeveer 50/60 stoelen. Wij mochten per persoon bij deze maatschappij  maar 10kg per persoon meenemen. Tja….. dat werd dus flink dokken. Op een klein vliegveld in KL worden we weer keurig door een meneer met een bordje met onze naam (dirkhermanjohannes) opgewacht om ons naar het grote internationale vliegveld te brengen. Daar zijn we rond 15.45 uur. Onze vlucht gaat vanavond om 23.55 uur. We moeten hier dus zo’n 8 uur wachten . Inmiddels zijn we reeds door de douane en zijn we nog wat aan het eten en drinken.

We hebben een heerlijke en bijzondere vakantie gehad waar we alle vier erg van hebben genoten.

1. Klaske:
    21 augustus 2011
    Wat een superreis hebben jullie gehad! Succes met de terugreis en het weer wennen aan ons kikkerlandje!
    x Klaske
  2. Mar:
    22 augustus 2011
    Wij zijn benieuwd naar de live verhalen, wat hebben jullie veel meegemaakt en gezien. Goeie reis en tot gauw!!! dikke zoen Mar en de mannen