Cameron Highlands: 8 augustus

9 augustus 2011

Opnieuw een reisdag. We gaan naar de “hooglanden” ongeveer 1500meter hoog en een temperatuur van omstreeks 20 graden Celsius. We varen in ruim twee uur terug naar Kuala Tembeling. Daar staat al een meneer op ons te wachten met een bordje met dick zijn naam (Dirk Herman Johannes Schall) meer past er niet op (men heeft hier maar niet door wat nu de voor of achternaam is). Wij verwachten een Toyota innova maar krijgen een Hyundai Giant Starex (of te wel een 9-persoons luxe bus) We moeten er wel om lachen maar of dit nou echt handig is. In ieder geval ruimte zat. Er zit gelukkig een navigatiesysteem in. Na enige onduidelijkheid (we hebben geen geluid) dan toch op de goede weg richting de Cameron highlands. Het laatste stuk is erg bochtig maar om een uurtje of 4 zijn we ter plaatse. Mooi hotel (stawberry park resort) met een vier persoons appartement. We hebben niet veel puf om iets te doen en eten vrij vroeg iets in het plaatsje Tanah rata. ’s Avonds een spelletje maar ik val zowat om van de slaap.