KL: vervolg 4 augustus

5 augustus 2011

Gisteren werden we dus om15.30uur al op de kamer gebeld dat ons vervoer er was. Kinderen kwamen net terug uit het zwembad. Haasten dus. Behalve wij is er nog één ander persoon die deze excursie maakt: Ahmed een man/jongen uit Saoudi Arabië. Eerst zegt hij niet zo veel tegen ons maar als hij begint stopt hij ook niet meer. Normaal zou ik mij daar aan ergeren maar Ahmed is echt heel aardig en zéér open minded over veel zaken. Hij wil alles weten en zuigt iedere informatie als een spons op (en onthoudt het dan nog ook). Zijn uitspraak van nederlandse woorden is heel goed. Onze eerste stop is bij een ruïne waar veel apen rondlopen. Niet iedereen van ons (lees Maaike en Erna) vinden deze om eten bedelende dieren even geweldig. Vervolgens rijden we door en gaan we eten in Restauran Kuala Selangor, een chinees seafood restaurant. We hebben echt heerlijk gegeten (verse krab, grote garnalen gefrituurde vis etc.). Daarna naar de Firefly’s . In kleine houten bootjes (zonder motor) gaan we in het donker de rivier op. De bomen/struiken langs de kant lijken net kerstbomen vol piepkleine lichtjes. Heel mooi en bijzonder.

1. Henk:
    5 augustus 2011
    Hallo allemaal,

Blij dat jullie het totnutoe goed naar jullie zin hebben. Vlucht viel dus mee. ben benieuwd hoe dat was; aziatische airlines schijnen heel goed te zijn. Wel ff wennen zeker, warmte en tijd verschill. Genier er maar van want hier gaat t weer prut worden. Verder alles goed hier.
    Voor Wouter: loting CL: Twente-Benfica, voor El: Ado uitgeschakeld, AZ - Aalesund (Noor), PSV-SV Reid (Oost). 1e comp Feyennoord-Excelsior 2-0.