Pangkor Island: 10 augustus

11 augustus 2011

Na een wel weer zeer uitgebreid ontbijt van met name de heren (waar laten ze het) rijden we tegen 10.30uur naar de havenstad Lumut. Onze auto laten we achter in de parkeergarage. Voor het eerst moet deze verwende familie een stukje met hun eigen koffers lopen. Met de ferry van 15.45 uur varen we naar pulau Pangkor. Daar kunnen we in een open bus stappen en met vijf minuten zijn we bij het resort. (gelukkig worden onze koffers weer “vanzelf” gebracht). Wij zitten in de Pacific Wing, dat wil zeggen dat we een schitterend uitzicht over de zee hebben. De zee is nog geen 100m van onze voordeur. Het ziet er hier echt uit alsof je in een reisbrochure zit te bladeren. Super dus. De kamers zijn ook nu weer geweldig (wat een luxe). ’s Avonds gaan we voor het eerst in het eigen hotel eten. Er is buiten een buffet met heel veel koks en zeer veel keus. Ook een uitgebreid toetjesbuffet (wat naar nou). Als Maaike en ik al lang aan een kopje thee zitten, gaan Wouter en Dick nog maar weer een rondje doen.