Pangkor Island: 11 augustus

11 augustus 2011

Ons voornemen is om vandaag niets te doen. We hebben de afgelopen anderhalve week zo’n druk programma gehad. Je komt hier waarschijnlijk niet snel weer en we willen natuurlijk zo veel mogelijk zien. Maar vandaag gaan we, na alweer een uitgebreid ontbijt, een dagje zonnen en zwemmen. Het is prachtig weer en er zijn maar heel weinig mensen aan het strand. Het is zo ontzettend mooi (we kunnen ons niet voorstellen dat onze andere eilanden dit kunnen evenaren of verbeteren). Eerst kopen we nog even een duikbrilletje (maar wel een goede zodat Dick en ik (de heino’s) ook iets onder water kunnen zien. En ja hoor vlak aan de kust zien we al onze eerste visjes: geel met zwarte strepen en nog wat ander mindere kleurige. We hebben eindelijk tijd voor onze boeken. We beachballen, Wouter en Maaike huren nog bodyboard (was niets aan) en als spektakelstuk van vandaag huren ze samen een waterscooter. Dat scheuren over het water vinden ze geweldig. We hebben ons allemaal meerdere keren goed ingesmeerd maar aan het eind van de dag zijn we toch behoorlijk rood.  We gaan deze keer buiten het hotel eten bij Daddy’s café (had ik gelezen op internet). Superromantisch, met onze voetjes in het zand, fakkels om ons heen kijken naar de ondergaande zon met cocktails en mocktails. Daarna lekker eten en met de taxi weer terug. Al met al een heerlijk lui superdagje.

1. Henk:
    11 augustus 2011
    Zo leuk om al die stukkies te lezen, beleef ook meteen weer onze reis die kant op. De Pacif Wing kunnen ze nu dus omdopen tot Schallig-wing! Hoop dat jullie weer een beetje ok is, hier is de herfts echt losgebroken! Heerlijk eiland he Pankor en er is dus blijkbaar ook nog leven buiten het hotel! Nog makaken gezien en de neushoornvogels?
    Nou gelukkig zijn jullie pas op de helft, dus nog genoeg voor de boeg. Het is echt heel leuk om de blog te lezen. ga zo door.
    Groetjes van uit Diemen!
  2. Franca:
    14 augustus 2011
    Wat hebben jullie al veel gedaan,heel leuk om dat allemaal te lezen.Lekker hé even zo dagje rust om bij te komen.
    Geniet nog lekker van de vakantie.
    Heel veel liefs Franca
  3. Mar:
    14 augustus 2011
    Lieve allemaal,

Wij zijn weer thuis en hebben genoten van jullie verhalen terwijl wij op vakantie waren. Het moet toch heerlijk zijn om op zo'n bounty-eiland te bivakkeren. We zijn benieuwd naar jullie verdere belevenissen. Heel veel plezier!!! Dikke zoen Mar en de mannen