Penang: Georgetown: 12 augustus

14 augustus 2011

Met de ferry van 12.30uur weer naar het vasteland. Dus rustig aangedaan. Auto (bus) staat nog netjes op ons te wachten in de parkeergarage. Ons naviagatiestysteem werkt niet goed. Hij ziet de auto steeds “off the road” en is alsmaar aan het “recalculaten”. Dus mbv ouderwetse autokaarten richting penang. Hier gaan we een 7 km lange brug over naar het eiland Penang. In Georgetown is het lastig zonder navigatie onze weg te vinden (bijna alles is ook éénrichtingsverkeer). Bij Hertz hebben we ons navigatiesysteem omgeruild. Vervolgens waren we dus in 5’bij het hotel. Ons hotel is een oud Chinees landhuis: Cheong Fatt Tze Mansion. En indigoblauw hotel met slechts 16 kamers (dat is weer andere koek). Vlak om de hoek is een heel groot plein met Hawker Stalls. Hier kan je bij de verschillende kraampjes je eten bestellen dat dan naar jou tafelnummer wordt gebracht. Wouter, Maaike en ik eten voor het eerst oesters. (tja.. niet vies maar om nou te zeggen heel lekker…) als voorafje, en daarna allemaal wat anders. Dick heeft de specialiteit: roggenvleugels (inderdaad heel lekker).

1. Mirjam en Rob:
    16 augustus 2011
    Nou, nou afzien he.
    Ziet er geweldig uit.

Rob is succesvol geopereerd en is weer thuis.

Geniet van jullie vakantie,

Groetjes,